Olyan váratlanul ért a hír, hogy a sajtóközlemény olvasása közben félrenyeltem a reggelimet. A Bioshock 2 korábban bejelentett megjelenési dátuma immáron semmisnek tekintendő.
Annak ellenére, hogy már négy fejlesztőcsapat (2K Marin, 2K Australia, Digital Extremes, Arkane Studios) fáradozik azért, hogy mielőbb befejezhessék a milliók által várt játékot, a Take Two még nem teljesen elégedett az eredménnyel, és biztosra akarván menni, inkább eltolta a megjelenést, ezzel némi extra fejlesztési időhöz juttatva alkotóit.
Strauss Zelnick, a cég elnöke, illetve Ben Feder vezérigazgató egyaránt úgy kommentálta a döntést, hogy az mind a játékosok, mind a vállalat érdekeit szolgálja. Az így biztosított fejlesztési idő garantálja, hogy a rajongók azt a játékot kapják, és azon a színvonalon, amit várnak, és amit megérdemelnek. A következő pénzügyi év során pedig olyan címekkel biztosíthatják piaci pozíciójukat, mint a késedelmet szenvedő Bioshock 2, a Mafia II, a Max Payne 3, és a Read Dead Redemption. A 2010-es pénzügyi esztendő a Take Two belső időszámítása szerint 2009. november 1. és 2010. október 31. közé esik. A Bioshock 2 megjelenésére ebben a tág intervallumban kerül sor.