A Koei Temco nyilatkozata szerint az Attack on Titan játék az anime sorozat történéseit dolgozza fel, tehát azzal kezdünk majd, hogy a Maria fal bedől. Az anime szinkronszínészei adják a játékban szereplő karakterek hangját is.
A fejlesztők elmondása szerint az Attack on Titan megadja azt a taktikai szabadságot, amit a rajongók elvárnának. Megtehetjük, hogy különféle trükkös módszerekkel csaljuk csapdába a titánokat, de arra is lesz lehetőség, hogy rájuk rontsunk erőből. A játékosok cselekedetei nagyban befolyásolják majd a harcok menetét - szól a fejlesztők ígérete, bár tegyük hozzá, ez eléggé nyilvánvaló, csak abban bízunk, hogy valóban érdemi különbségek lesznek így a játékélményben.
A csatában természetesen folyamatosan használhatjuk majd a 3D Maneuver Gear felszerelést, és ugyan úgy harcolhatunk majd a titánokkal az égben, ahogy azt az animében is láthattuk. A cél most is az lesz, hogy a tarkójukból kivágjunk egy darabot, de ehhez először le kell majd bénítani az áldozatot.
Lesz rombolható környezet is. A csaták során a város épületei folyamatosan sérülnek majd, tetők omlanak be, és tornyok dőlnek el. A játék egyébként alapvetően az animéhez hű megjelenítést kap, így nagyjából minden ismerős lesz majd a rajongóknak.
Az Attack on Titan játék megjelenés még idén télen várható japánban PS3-ra, PS4-re és PS Vita-ra. Az amerikai és európai megjelenés kicsit később, a jövő év elején esedékes, megírjuk majd, ha tudunk új infót ezügyben.
Ti várjátok?