A Ubisoft Quebec már az Assassin's Creed: Vicotryn dolgozik, a montreali csapatnak azonban még mindig akad tennivalója a lassan egy hónapja megjelent Unityvel. A negyedik patch utánra azonban a megjelenés utáni erős kritikákat kiváltó hibák legtöbbje eltűnik. Legalábbis a fejlesztők ezt ígérrik egy friss blogposztban.
Elmondásuk szerint a frissítés készítésekor a framerate javítása mellet nagyon fontos volt, hogy a korábbi játékállások beöltésekor ne omoljon többet össze a játék. Emellett úgy vélik, sikerül majd felgyorsítani annak a rendszernek a működését, ami a korábbi AC-játékokban elért teljesítményünket ismeri fel, ahogy a mobilos társalkalmazás hibáit is valószínűleg sikerül majd kigyomlálni.
Röviden érintették a Season Pass-tulajdonosok kompenzációját is a problémás rajt miatt. Ezzel kapcsolatban azt írták, nemsokára kidolgoznak valamilyen rendszert, amin keresztül mindenki megkaphatja ingyen játékát, ez valószínűleg egy webes felület lesz majd. A játék pedig mindenkinek jár majd, aki a határidő előtt megvette a Unityhez kiadott Seaseon Passt, akkor is, ha még nem aktiválta a kódot.
A patch tartalmáról jövő héten bővebben is írnak majd, addig is megköszönték a játékosoknak a segítséget a hibák kijavításában, és bár azt remélik, a frissítés élesedése után nagyon kevés hibát észlelünk majd, arra kérnek, azokat továbbra is jelentsék majd a közösség tagjai.