Nem ment éppen zökkenőmentesen a BioShock Infinite fejlesztése, de a folyamatosan érkező anyagok meggyőzték a játékosokat, hogy a csapat igenis halad a projekttel. Múlt heti előzetesünk már arról tanúskodott, hogy közel állunk a játék beteljesüléséhez, a végszó pedig ma hangzott el Ken Levine szájából.
A franchise atyja az Irrational Games hivatalos blogján keresztül a következő beszédet intézte a rajongókhoz: „Örömmel jelentem be, hogy a játék bearanyozódott. Ez nem jelent mást, minthogy már jóváhagyta a Sony és a Microsoft (valamint a PC Istenek) is, majd a gyártásért felelős srácok telepakolják BioShock Infinite kópiákkal a teherautókat és kiszállítják a hozzád legközelebb eső boltba, hogy március 26-án megjelenhessen.”
Levine szerint a játék elkészítése „összesen 5 évbe, 941 milliárd klingon darsekbe (plusz borravaló), 47 tevébe, egy vörösáfonyás tortába, és az Irrational Games csapatának vérébe, könnyeibe és verejtékébe került.” A humoros sorokat követően nem mehetett el szó nélkül a BioShock Infinite érdemeinek méltatása mellett sem: „Senki sem készített még ehhez hasonló játékot. A stílusát tekintve lövölde, de olyan fajta, amely nagyon kényelmetlen és veszélyes helyekre kalauzol el. Nem követelhetem tőletek, hogy játsszatok vele, de azt megígérhetem, hogy ha egyszer kipróbáljátok, akkor olyan élményben lesz részetek, amit garantáltam nem fogtok egyhamar elfelejteni.”
A jó hír mellé új trailer is dukál, Elizabeth kisasszonnyal a főszerepben:
A BioShock Infinite tehát március 26-án megjelenik PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, ezt pedig még egy Handyman sem tudná megakadályozni.