Hirdetés

Amnesia: A Machine for Pigs - tök mindegy, hogy játék-e vagy nem

|

A sorozat új részét fejlesztő The Chinese Roomtól gyakran kérdezik, hogy játékellenesek, vagy csak próbálják megreformálni a videojátékok világát.

Hirdetés

Aki játszott a stúdió alkotásainak valamelyikével (a Dear Estherrel vagy az Amnesia: A Machine For Pigsszel), az tudja, hogy ezek egyike sem nevezhető kimondottan játéknak.

„Gyakran kérdeznek minket, hogy játékellenesek vagyunk-e, vagy csak próbáljuk szándékosan felkavarni a médiumot” - nyilatkozta Jessica Curry, a The Chinese Room komponálója és zeneszerzője. 

„A kérdés alapját az az ötlet adja, hogy a játékokat a mechanika és a célok vezetik, de ez koncepcióként nevetségesen idejétmúlt. Miért kellene felcímkézni és megnevezni valamit, mielőtt élvezhetnénk? Tudnom kell, hogy Bach klasszikus, mielőtt értékelhetném lenyűgöző zenéjét? Számomra a kulcs az, hogy az élmény magával ragadó-e (vagy sem). A skála szélessége és a diverzitás növekedése a játékokban - egy olyan médiumban, ami a Tetristől a Gone Home-ig tart - elképesztő.”

Ahogy azt hétvégi játékajánlónkban is olvashattátok, Chavalier épp az A Machine For Pigset nyúzza, hogy egy tesztben elmondhassa nektek, milyen újra rettegni, miután az Outlast okozta trauma elmúlt, kimászott a sarokból és elengedte a plüssmacit.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)