A sors fintora, egyszerű véletlen, vagy teljesen tudatos? Igazából lényegtelen, hogy miért alakult ki, ám ettől függetlenül megmosolyogtató a 2015-ös céldátum, de nem azért, amiért a legtöbben gondolnák.
Nem árt tudni ugyanis, hogy mielőtt még Vince Zampella, Jason West és Grant Collier 2002-ben megalapította az Infinity Ward fejlesztőstúdiót, és lefektette a rekordot rekordra halmozó Call of Duty franchise alapjait, egy "alig ismert" 2015 Inc. nevű csapatban kalapáltak egy jelentéktelen FPS-en, ami semmire sem volt hatással, és bizonyára senki sem emlékszik már rá.... Medal of Honor: Allied Assault.
Eme rövid intermezzo után a jelenbe visszatérve érdemes megemlítenem, hogy a Respawn Entertainment által frissen alkalmazott, hollywoodi múlttal rendelkező Ian McCaig a Develop konferencián beszélt arról, hogy fenemód élvezi a munkát és pokolian sajnálja, hogy 2015-ig nem mutathatja meg, min is dolgozik most a Respawn Entertainment színeiben. Ha valóban igazat állított az úriember, akkor most már tényleg elhihetjük, hogy nem egy sokadik CoD/MoH klón készül az Infinity Ward korábbi vezetőinek felügyelete alatt, hanem egy nulláról felépített sci-fi FPS, ami a Halo szériát tekinti legfőbb riválisának.