Májusban végre belekóstolhatunk a Ubisoft legújabb gyöngyszemébe, addig pedig bőven van idő fejleszteni PC-nket, hogy ne könyörögjön az életéért már az első indításnál. Hogy a jobb játékélmény mellett ez miért is lényeges?
Francis Boivin, a Watch Dogs vezető programozója egy interjúban kijelentette, hogy a frame rate kiemelten fontos a játékmenet illetve az irányítás szempontjából és ez nem olyasmi, amivel kapcsolatban kompromisszumot lehetne kötni. Boivin szerint a játék ugyanazt az anti-aliasing megoldást használja mindkét újgenerációs konzol esetében is, az SMAA szűrést, amely nagyon röviden összefoglalva simább képet eredményez.
Ennek tetejében minden egyes pixelt újrapozícionál a rendszer az előző képhez képest, így azok keresztül mennek egy sor folyamaton, melynek köszönhetően a gépek terhelése is csökkenthető. Így hibátlan sebességgel élvezhetitek a játékot május 27. után, amikor is megjelenik a Watch Dogs.