Hirdetés

Watch Dogs - ne recegjen már a hacker

|

A Watch Dogs vezető programozója kihangsúlyozta, hogy a frame rate mennyire fontos része a játéknak.

Hirdetés

Májusban végre belekóstolhatunk a Ubisoft legújabb gyöngyszemébe, addig pedig bőven van idő fejleszteni PC-nket, hogy ne könyörögjön az életéért már az első indításnál. Hogy a jobb játékélmény mellett ez miért is lényeges?

Francis Boivin, a Watch Dogs vezető programozója egy interjúban kijelentette, hogy a frame rate kiemelten fontos a játékmenet illetve az irányítás szempontjából és ez nem olyasmi, amivel kapcsolatban kompromisszumot lehetne kötni. Boivin szerint a játék ugyanazt az anti-aliasing megoldást használja mindkét újgenerációs konzol esetében is, az SMAA szűrést, amely nagyon röviden összefoglalva simább képet eredményez.

Ennek tetejében minden egyes pixelt újrapozícionál a rendszer az előző képhez képest, így azok keresztül mennek egy sor folyamaton, melynek köszönhetően a gépek terhelése is csökkenthető. Így hibátlan sebességgel élvezhetitek a játékot május 27. után, amikor is megjelenik a Watch Dogs.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)