Mint az egy tragikus emlékként beleégett memóriánkba, a Watch Dogs eredetileg 2013-ban jelent volna meg, de később eltolták egészen 2014 májusáig. Hála az extra időnek, a Ubisoft Montreal rengeteg új tartalmat tudott belesuvasztani a játékba olyan rendszerekkel együtt, melyeket egyébként ki kellett volna vágni, ha maradnak az eredeti terv mellett.
Ezeken felül is még rengeteg más ötlete volt a srácoknak, melyeket félretettek a folytatásra. A Ubisoft kreatívja, Lionel Raynaud mesél ezekről, és a bekerült extra tartalmakról. „Ha ezt a részét nem tudtuk volna beépíteni, akkor nem érződött volna annyira újnak, hogy teljesen új IP-nek lehessen tekinteni.” Voltak extrák, amiket azért nem építettek be ebbe a részbe, mert megbontotta volna a játék egységes mivoltát.
„Mindig vannak dolgok, amiket megtartunk a következő epizódra. Persze ezúttal kaptunk extra időt, hogy még több ötletet pakolhassunk a játékba. De persze vannak még ötleteink. Ötletek, melyek egy részét nem tudtuk felhasználni, mert vagy nem okozott volna semmi változást, vagy mert az túlságosan is megváltoztatta volna a játékélményt. Az egységességet, amit elértünk a karakterekkel, a struktúrával, és a narratívával, nehéz lett volna fenntartani, ha a többi ötletünket is beleerőltetjük.”
A Watch Dogs május 27-én érkezik PC, PS3, PS4, Xbox 360 és Xbox One platformokra, később pedig Wii U-ra.