A héten megtartotta az első játékbemutatóját az Oculus, ahol 25 percen keresztül foglalkoztak a Quest 2 exkluzívként megjelenő Resident Evil 4 VR verziójával is.
Az új videókból rengeteg információt megtudhattunk az idén érkező játékkal kapcsolatban, mely egyre izgalmasabbnak tűnik, pláne mivel az is kiderült, hogy a grafikán is sokat políroztak az új megjelenés kedvéért.
Azt már korábban is világos volt, hogy az eredeti játékkal ellentétben a VR verzió FPS nézetből játszódik majd, ahhoz viszont, hogy ez jól is működjön, a fejlesztők rengeteget finomhangoltak a játék mechanikákon. A fegyverhasználat például sokkal életszerűbb lesz a Quest 2 mozgáskövetésének köszönhetően, így jobb élmény lesz majd például a közelharci fegyverek alkalmazása, viszont bajba is kerülhetünk, ha újratöltés közben ügyetlenkedünk majd.
A Resident Evil 4 VR ugyan támogatja majd a teleportálgatás mellett a mozgáskövetést is, de a fejlesztők arra számítanak, hogy a legtöbb játékos majd kontrollerrel játszik, mint egy átlagos játékban.
A fejlesztők arra is figyeltek, hogy a játék ülve is szórakoztató legyen, kiindulva abból, hogy hosszabb, mint az átlagos VR játékok, és az ellenfeleket is balanszolták, mivel VR-ban a tapasztalatok szerint nehezebb a navigáció.
Érdekesség, hogy az átvezetők maradtak TPS nézetűek, így lesz minimális váltakozás a belső- és külsőnézet között.
A Resident Evil 4 VR idén jelenik meg Oculus Quest 2-exkluzívként, pontos megjelenési dátumot viszont még nem árult el a kiadó. Ti kipróbálnátok, hogy milyen a klasszikus új köntösben?