Már tavaly novemberben világossá vált, hogy a színtiszta egyjátékos kalandnak szánt Half-Life: Alyxhoz a felhasználók is készíthetnek majd pályákat a Source 2 segítségével és megoszthatják őket a közösséggel, ám ezt a funkciót végül nem kaptuk meg a VR-játék megjelenésekor. Ne higgyétek azonban egy percig sem, hogy el lett felejtve a Hammer névre keresztelt kreatív eszköz.
Az ügyben Jake Rodkin, a Firewatchot jegyző Campo Santo társalapítója adott némi helyzetjelentést, aki félretette saját játékukat annak érdekében, hogy segítsen az Alyxban és más Valve projektekben. Rodkin a Reseterán válaszolt egy fórumozó kérdésére, miszerint az Alyx megjelenésével a csapat most a pályaszerkesztőre fókuszál, amellyel kapcsolatban hamarosan további részleteket is megosztanak majd. Elnézést kért érte, hogy egyelőre nem tud konkrét dátumot mondani és azt ígéri, hogy hamarosan beindul a kommunikáció, de a múlt hét nagy részét patcheléssel és technikai támogatással töltötték.
Addig is, míg a Hammerre vártok olvassátok el a Half-Life: Alyx tesztünket vagy nézzétek meg, hogy milyen a Half-Life 2 VR-ban, az új játék motorjával.