A Game Developers Conference-en ült le a Maximum PC munkatársa egy interjúra Gabe Newell-lel, aki mesélt a Steam jelenlegi sikereiről, ahogy arról is, mi minden teszi egyedivé és sikeressé a PC-gaminget. Természetesen kifaggatták a Valve GDC-s bejelentéseiről, így például megnézhettünk egy olyan játékot, ami 16 év után végre az eredeti terveknek megfelelően VR-kijelzőn is játszható.
A Steam szekere kifejezetten jól megy, ugyanis a szolgáltatás az elmúlt 12 hónapban 50%-kal nőtt, és amint azt korábban is tudtuk, már 57 millió dollárt hozott a tartalmak készítőinek a Steam Workshop. Ennek fényében nem is olyan meglepő, hogy a Source 2-t ingyenesen hozzáférhetővé teszik majd, ugyanis ennek köszönhetően egyre több játék kerülhet a Steamre, ami természetesen még több felhasználót vonz a szolgáltatáshoz.
Ezek mellett természetesen szóba került a Steam inváziója a nappaliban is, élen a Steam Linkkel és a Stem Machine-ekkel, aminek az egyik legfontosabb döntő tényezőjét, a Steam Controllert is kipróbálhatták az interjú készítői. Végül a Steam VR is bemutatkozott, az eredetileg virtuális valóság-támogatással tervezett System Shock 2-vel. Newell kiemelte, hogy "bár a Looking Glass már nem létezik, játszhatod [a játékukat] akár egy Steam Linket keresztül a Steam Controllerrel."
"Ami nekünk ebből a legmenőbb, hogy ez egy olyan játék, amit a közössége tart életben. Ha van egy játék, amit csak a közösség által hozzáadott dolgok életben tartanak, az felhívja a PC-s téren kívüli játékosok figyelmét a felhasználók által generált tartalmakra, és a mi elkötelezettségünkre feléjük" - mondta Newell.
Nektek melyik Valve-os bejelentés tetszett a legjobban?