A Google már gondolkodhat is rajta, milyen jótékony célra ajánlják fel az egymillió dollárt, ami a go-világbajnok Lee Sedol markát üthette volna, ha sikerül legyőznie a leányvállalatuk által fejlesztett mesterséges intelligenciát. Az első megnyert kört ugyanis két további győzelemmel tetézte a Deepmind Alphago, de már biztos, hogy nem zár tökéletes mérleggel a program.
Az öt fordulóból álló kihívás negyedik mérkőzését ugyanis meg tudta nyerni a a tizennyolc nemzetközi bajnoki címmel a játék történetének második legeredményesebb játékosa, Lee Sedol. A koreai játékos nagyban annak köszönhette a győzelmet, hogy az Alphago hibázott, ráadásul a 79. lépésnél becsúszott bakit csak nyolc lépéssel később ismerte fel a program, addig végig hibás stratégia mentén játszott.
Viszont mivel Sedol már az ötödik meccs megnyerésével sem tudna fordítani, a Google és a Deepmind máris új kihívások után néznek, a Google egyik munkatársa szerint a StarCraft lehet a következő játék, amit megpróbálhat megtanulni az mesterséges intelligenciájuk. Jeff Dean szerint ez azért is lenne nagyon érdekes, mert míg a sakkban vagy a go-ban mindig minden információ a játékosok rendelkezésére áll, addig a StarCraft egyik kulcsfontosságú eleme, hogy alapvetően nem látjuk, mit csinál az ellenfelünk, így folyamatos felderítésre és persze találgatásra van szükségünk.