Merész dolgot talált ki a Microsoft 2023 elején: január 25-én tartott bemutatója során úgy jelentette be a kiadó az egyébként horrorjairól ismert Tango Gameworks színes akció-ritmusjátékát, hogy még csak egy teaserrel sem készítette elő a terepet, mi több, azonnal ki is adta, természetesen a Game Pass részeként.
Annak ellenére, hogy emiatt a játékot bárki minimális pénzért játszhatta PC-n és Xboxon is, voltak, akik Steamen vették meg - nem sokan, az egyszerre játszók száma a SteamCharts mérései szerint 6000-ig ment fel.
A kiadó csak annyit közölt, hogy március 1-jéig 2 millióan próbálták ki valamilyen formában a Hi-Fi Rusht, de azt már nem mondta el, mennyien voltak ezek közül a Game Pass előfizetői, és hányan adtak érte teljes árat.
A Giant Bomb-nál dolgozó, általában jól értesült, de néha téves információkkal rendelkező Jeff Grubb a napokban egy podcastban azt állította, az alapján, amit ő hallott, a Hi-Fi Rush nem hozott annyi pénzt, mit kellett volna. Hiába voltak jók az értékelések, nem lett sikeres a játék.
Ezzel szemben a Microsoft az eleje óta azt kommunikálja, hogy a Bethesda és az Xbox régóta nem könyvelhetett el ilyen sikeres startot, és Aaron Greenberg videojátékok marketingjéért felelős alelnök ugyancsak azt mondta most, hogy minden szempontból sikeresnek tekintik a játékot, nem lehetnének boldogabbak.
Számok és további konkrétumok nélkül nehéz elhinni, kinek higgyünk, de inkább a Microsoft felé hajlunk - ha ők örülnek, mi is.