A 2019-2020-es pénzügyi év első negyedévének összegzése alapján elmondható, hogy a Ubisoft kifejezetten erős PC-s fronton, nem is csoda, hogy hamarosan ezen a platformon indítják be a Uplay+ szolgáltatást is, ami nyilván szintén masszívan emelni fogja a PC-s bevételeket.
A nemrég közzétett negyedéves jelentés szerint a jelzett időszakban 407,9 millió dolláros összesített nettó eladást tud a Ubisoft felmutatni (ez 9,2%-os csökkenést jelent az előző év ezen időszakához képest), illetve 352,6 millió dollár nettó lekötött bevételt könyvelhetett el a cég (ami 17,6%-kkal kevesebb, mint tavaly ilyenkor). Az első negyedévben ugyan nem dobott piacra kifejezetten nagy címeket a kiadó, de a tavalyi utolsó negyedévben megjelent Tom Clancy's The Division 2 eladási nyilván még átcsúsztak a mostani időszakra is - pontos számokkal itt nem dobálóztak, de azt azért hozzátették, hogy a The Division 2 lett az év legnagyobb pénzügyi sikere. Érdekes információ, hogy a vizsgált negyedévben már a nettó bevétel 93,1%-a a digitális eladásokból származott, míg egy esztendővel ezelőtt ez csak 75,2% volt. Kiderült továbbá az is, hogy a bevételek 86,7%-as a kiadó régebbi játékaiból csorgott be (ez egy éve 87,2% volt, tehát minimális az eltérés).
A bevételcsökkenés egyébként a Ubisoft által megcélzott értékek alatt maradt, ami a Tom Clancy's The Division 2 sikerének, a folyamatosan pörgő Rainbow Six Siege-nek, és a PC-s tábor egyre lelkesebb költésének is köszönhető. A PC-s játékosok most már a kiadó közönségének 34%-át teszik ki, míg tavasz ez a mutató csupán 24% volt - ehhez az Anno 1800 megjelenése is komolyan hozzájárult. Yves Guillemot, a Ubisoft ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy a Uplay+ miatt a jövőben a PC-s szektor még masszívabb bővülésére számítanak. A kiadó az egész pénzügyi év tekintetében 2,5 millió dolláros összesített bevételre és 539 millió dolláros haszonra számít. Meglátjuk, végül sikerül-e hozniuk ezeket a számokat.