A The Loadout jelentése szerint az Amazon tulajdonában lévő Twitch.tv pontosan 1,54 milliárd dollárt termelt 2019-ben, ezzel szemben a YouTube Gaming csupán 1,46 milliárdot hozott a szóban forgó időszak alatt. Továbbra is úgy fest tehát, hogy ha videojátékokról vagy azokkal kapcsolatos eseményekről van szó, a Twitch a piacvezető.
A fentiek egyébként kifejezetten szép számok azt nézve, hogy a Twitch tavaly elveszítette Tyler "Ninja" Blevinst és Michael "Shroud" Grzesieket a Mixer előretörésével. A lila óriásnak persze még nem merült ki teljesen a tartaléka, ugyanis még mindig a brandet erősíti DrLupo, Lirik és TimTheTatman is, akiket a biztonság kedvéért több évre szóló exkluzív szerződésekkel láncolt magához. A The Loadout szerint egyre gyakoribbá válik a jövőben ez a megoldás, de a döntéshozóknak természetesen jól meg kell válogatniuk, hogy kinek a hűségét kívánják tetemes összegekkel megvásárolni.
A tényszerűség kedvéért megjegyezzük, hogy a YouTube Gaming és a Twitch jövedelme elsősorban reklámbevételekből, adományokból, feliratkozói díjakból és szponzorpénzekből áll, de előfizetések tekintetében az utóbbi vezet. A Twitch összbevételének 8 százalékát teszi ki a pénzre váltott nézői hűség, míg a YouTube Gamingnél ez csak 2 százalék. Azért ez sokat elárul platformok iránti elkötelezettség mértékéről.