Hatalmas és folyamatosan növekvő piaca van a mobiljátékoknak, amelyet olyan slágercímek bizonyítanak a közelmúltból, mint a Pokémon GO és a Super Mario Run. A Rockstar Games anyavállalata, a Take-Two Interactive is szeretne a tortából egy szeletet hasítani, ezért kebelezte be az egyik sikeres és feltörekvő fejlesztőcsapatot.
A vállalat elképesztő összeget, 250 millió dollárt fizetett ki a barcelonai székhelyű, 2008-ban alapított Social Pointért, amely mobiljátékok fejlesztésére szakosodott és legfőképpen két elképzelhetetlenül sikeres free-to-play játékról ismert: a Monster Legends és a Dragon City együttesen 180 millió letöltést generált. A Take-Two vezérigazgatója, Strauss Zelnick azt nyilatkozta, hogy ez a vásárlás lehetővé teszi számukra, hogy változatosabb legyen a felhozataluk és még jobban kivegyék a részüket a free-to-play játékok gyorsan növekvő piacából.
A már kifizetett 250 millió dollár mellett a Take-Two fizetni fog akár további 25.9 milliót is készpénzben és részvényekben, ha a csapat teljesít bizonyos mérföldköveket. A vállalat további részleteket is megoszt majd a Social Point bekebelezéséről a február 7-én tartandó pénzügyi jelentés alkalmával, akkor remélhetőleg a konkrét tervekről is beszélnek majd kicsit.