Ugyan a madarak és a malacok harcát feldolgozó játékok már talán nem olyan népszerűek, mint az első rész megjelenésekor, az Angry Birds márka számos megjelenésének köszönhetően a Rovio köszöni szépen, jól van. Sőt, arra is van pénzük, hogy a világ egyik legnagyobb focibajnokságában hirdessenek.
Az angol Premiere League csapatai idén kaptak lehetőséget, hogy a mezeik ujját is reklámfelületként használják, a finn stúdió ennek kapcsán lett az Everton partnere. A játék logója nemrég, a Manchester United elleni meccsen került fel először a csapat tagjainak ruházatára, így például Wayne Rooney karjára.
👕 | A first look at our sleeve sponsor, @AngryBirds, as part of our new partnership with @rovio... #RedIsABlue pic.twitter.com/bgLg74ov6W
— Everton (@Everton) September 17, 2017
Az együttműködés eredményeit viszont a sportpálya mellett az Angry Birds játékokban is láthatjuk majd, a Rovio közleménye szerint például az Everton játékosai, vagy éppen stadionja kapcsán várhatóak majd különleges új tartalmak és jutalmak.