Mindig történik valami a Pokémon GO-val kapcsolatban. Ha éppen nem a legutóbbi frissítés vagy a pokémon kereső oldalak lelövése miatt bosszankodnak a rajongók (beleértve a Niantic vezér Twitterjének feltörését is) vagy legendás pokémonok után kajtatnak, akkor azzal szembesülnek a hírekben, hogy egyetemi tananyag része lett a slágercím.
A Pokémon GO sikeréhez nem férhet kétség, de jó lenne már konkrétumokat is hallani arról, hogy mekkora is az a bizonyos népszerűség a Niantic mércéjével. Az appok optimalizációjával és marketingjével foglalkozó blog, a Sensor Tower értesülései szerint a free-to-play modellű alkalmazás iOS-es és Androidos változatai 160 millió dollárt (közel 45 milliárd forintot) termeltek együtt a július hatodikai megjelenés óta, azaz kevesebb, mint egy hónap alatt (amikre még nem voltak hatással az új update gerjesztette negatív hullámok).
A nem hivatalos jelentés arra is rávilágít, hogy a Pokémon GO felhasználói átlagosan több időt töltenek a Niantic lényvadászatával naponta, mint a Facebookkal. Kíváncsiak vagyunk, hogy a tracking funkció eltüntetése, a lények nerfelése és hasonló nagy felháborodást kiváltott lépések milyen mértékben befolyásolják majd a bevételi adatokat. Persze nem kell félteni a fejlesztőcsapatot sem, a Comic-Conon kiderült, hogy készülnek még jó pár meglepetéssel.