Hermen Hulstra nem lehetne ráfogni, hogy ne dolgozna meg a pénzéért: a PlayStation Studios feje, aki a játékosok körében is nagy népszerűségnek örvend, ma körbeturnézta a sajtót, egyik kimerítő interjút adta a másik után. A Reuters hírügynökségnek például arról mesélt, hogy mik a Sony tervei, miután a cégnek jelentős részesedésre sikerült szert tennie a Bloodborne, a Dark Souls, a Demon's Souls, az Elden Ring és a Sekiro: Shadows Die Twice mögött álló FromSoftware-ben.
Ugyancsak fontos kérdéseket érintettet, amikor Julien Chièze youtuberrel beszélgetett. Példának okáért szóba került, hogy a jövőben mennyi időt kell várniuk a PC-seknek arra, hogy az ő platformjukra is megjelenjenek a PlayStation saját fejlesztésű játékai.
Hulst az említetteken túl szívesen megvitatta az Axios hírportál által felvetett témákat is, szavai pedig megerősítették, hogy a PlayStation 5 megjelenése óta nagyot fordult a világ. A piacvezető konzolgyártó nemcsak a PC, valamint a mobilok mellett kötelezte el magát, hanem óriási összegeket invesztált abba is, hogy be tudjon lépni a szolgáltatásként kezelt játékok piacára. Emiatt vásárolta meg például a Halo eredeti fejlesztőit, a pillanatnyilag a Destiny szériát gondozó Bungie csapatát.
Mint azt Hulst elmagyarázta, a vállalat ráébredt, hogy a megnövekedett költségek miatt képtelenség fenntartani a hagyományos konzolos fejlesztési ciklust, ezért invesztál a PC-s és a mobilos piacba, és saját fejlesztői kapacitásának erősítésén túl (ezt a célt szolgálta a Savage Game Studios megszerzése) külsős partnerekkel is együtt kíván működni.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A PlayStation Studios feje is tisztában van azzal, hogy az elmúlt időszak eseményei aggodalommal töltötték el azokat a játékosokat, akik kifejezetten a történetvezérelt, egyjátékos címek miatt választották a cég konzoljait. Hulst arra emlékeztetett, hogy a Sony legnagyobb single-player játékai között több olyan is akad, amelyek kiemelkedően jövedelmezők voltak, valamint hozzátette még, hogy a PlayStation 4-et sem hagyják magára. Nem részesül az előző generációs platform közössége automatikusan minden új fejlesztésből, de mindegyik játék esetében megvizsgálják, hogy át lehet-e ültetni a régebbi gépekre is.