Nem titok, hogy egy ideje nagy népszerűségnek örvendenek azok a digitális áruházak, amelyek révén néhány kattintással, otthonunk kényelméből megvásárolhatjuk kedvenc játékainkat, és a koronavírus-járvány miatt idén valószínűleg még többen választották ezt a módszert. Az Electronic Arts focis szériájának legújabb részének rajtja például ékesen bizonyítja, hogy a felhasználók melyik vásárlási megoldást preferálják inkább, legalábbis az Egyesült Királyságban.
A GamesIndustry.biz szerint ugyanis a briteknél a FIFA 21-ből 42%-kal kevesebb dobozos példány talált gazdára a megjelenéskor, mint a FIFA 20-ból, ami bizony elég komoly visszaesésnek tekinthető. Azóta viszont kiderült, hogy a letöltések száma jelentősen, mintegy 31%-kal növekedett a tavalyi rajthoz képest, ami talán nem kárpótolja az EA-t a gyenge dobozos teljesítményért, de a kiadó szerint ez az első olyan eset, hogy egy konzolos FIFA-játék jobban fogyott digitálisan, mint kézzelfogható formában.
A FIFA 21 tehát már most sem teljesít rosszul bizonyos tekintetben, és a mostani számok valószínűleg még tovább fognak nőni, ha novemberben megérkeznek az új generációs konzolok, amelyekre szintén elérhető lesz a focis játék.