A Rime készítői az utóbbi időszakban nem csak egy nagy adag játékmenetet adtak ki a játékukból, hanem bejelentették annak árazását is. Ezzel kapcsolatban sokaknak feltűnt, hogy Nintendo Switchen jelentősen többe kerül majd a játék, ami felvetett egy érdekes kérdést az új konzol játékainak árával kapcsolatosan.
A Rime készítői ugyanis azt nyilatkozták, minden platform esetében "a fejlesztési és gyártási költségek" alapján árazták be a játékot. A Eurogamer forrásai alapján egész pontosan arról lehet szó, hogy a Switch esetében használt memóriakártyák egyszerűen drágábbak, mint a PlayStationön vagy éppen Xbox One-on használt Blu-Ray lemezek. Ráadásul a kártyák gyártásának költségével nehéz is előre számolni, hiszen a példányszámtól (minél kevesebb példányban készül el egy játék, annál magasabbak a költségek) és a mérettől (ami 1-től 32 GB-ig is terjedhet) is függ a végösszeg.
Tovább bonyolítja a képet a kiadók számára, hogy a Nintendo nem engedi, hogy a játékok dobozos kiadásának árai eltérjenek a digitális terjesztésre használt eShopban feltüntetett összegektől. Emiatt például a Snake Pass készítői kukázták a dobozos megjelenést Switchen, hogy minden platformon ugyanolyan áron adhassák a játékukat. A fentiek alapján tehát valahol indokolt az árkülönbség, de PR-szempontból ismét elég kínos helyzetbe kerültek miatta az innovatív, de sok más, alaposan kivesézett problémával szembenéző konzol gyártói.