Pont az olyan cégek példája bizonyítja, hogy az tripla A szegmensen kívül is van élet, mint a francia Focus Home, amely az elmúlt években az AA kategória egyik meghatározó szereplőjévé vált, a gondozásába vett játékok pedig számos műfajt lefednek a szimulátortól az akció-kalandon át a szerepjátékig.
Az 1996-ban alapított kiadó életében most azonban fordulópontnak bizonyulhat, hogy célkitűzéseivel összhangban 25 év után nevet vált. Intsetek búcsút a Focus Home Interactive-nak és üdvözöljétek a Focus Entertainmentet.
Többről van szó egyszerű arculatváltásnál, mint az a Focus Entertainment közleményéből is kiolvasható. Miután több kulcsfontosságú partnerét elvesztette (a Cyanide és a Spiders is a Nacon birtokába került), a pozícióját felvásárlásokkal (Deck13 Interactive, StreumOn Studio, Dotemu) megerősítő vállalat most arra törekszik, hogy az eddigieknél is sokszínűbb játék- és termékskálával, szolgáltatásokkal tegyen szert újabb bevételi forrásokra. Célja, hogy különleges, mi több, egyedülálló élményekben részesítse a játékosokat szerte a világon innovatív koncepciók, ötletes játékmenet és végül, de nem utolsósorban olyan eredeti világok révén, amelyek túlnyúlnak a videojátékok határain.
Íme a cég törekvéseit szimbolizáló új logó
Magyarán számíthatunk arra, hogy a kiadó játékaiban megelevenedő történetek a továbbiakban egy sor más médiumon (képregények, könyvek, filmek és sorozatok) keresztül is eljuthatnak majd az arra kíváncsi közönséghez.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!