Miután a Quantic Dream két konzolgeneráción keresztül is szorosan együttműködött a Sonyval, logikusnak tűnt volna, hogy ugyanúgy a PlayStation Studios részévé váljék, mint az Insomniac Games, ám a David De Gruttola, vagyis David Cage (ugyanolyan művésznév, mint a Remedy kreatív motorja, Sami Antero Järvi által használt Sam Lake) alapította formáció azonban szeretett volna más platformok felé is nyitni (ez elsősorban a PC-t jelenti), továbbá saját kézbe venni játékai publikálását.
Ehhez azonban biztos anyagi háttér, vagyis egy befektető kellett, ezért a francia stúdió hamar rábólintott a NetEase (tudjátok, a Blizzard társa a Diablo: Immortals fejlesztésében) ajánlatára, amely kisebbségi tulajdonrészt szerzett a tőkeinjekcióért cserébe. Most pedig úgy tűnik, hogy ez a kapcsolat szintet fog lépni, és a kínaiak teljesen bekebelezik a Star Wars Eclipse fejlesztőjét.
A hír a kiváló iparági kapcsolatokkal rendelkező Tom Hendersontól származik, kinek tudomása szerint a Quantic Dream már a Sonyval kötött, három játékra szóló szerződésének lejárta után fel kívánta vásároltatni magát, miközben több céget is megkeresett egy, a világűrbe helyezett felfedezős játék, a Projekt Karma ötletével. Végül ebből született meg a Star Wars Eclipse. Henderson forrásai arról számoltak be, hogy már hónapok óta zajlanak a tárgyalások, de abban még teljesen biztosak, hogy eredménnyel is zárultak.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Mindenesetre a tavalyi Grasshopper Manufacture (Suda51 stúdiója) akvizíció után újabb jelentős zsákmányra tenne szert a NetEase a Quantic Dream képében, amely májusban tölti be 25. évét. Ez idő alatt pedig olyan emlékezetes kalandokat hozott el nekünk, mint a The Nomad Soul (vagy Omikron: The Nomad Soul), a Fahrenheit (vagy Indigo Prophecy), a Heavy Rain, a Beyond: Two Souls és a Detroit: Become Human.