Nagyon ritkán fordul elő a játékiparban, hogy egy már bejelentett cím törlése mellett dönt a kiadó - általában inkább nem szólnak, amíg nem biztos, hogy valami meg fog jelenni. A Ubisoft azonban most két már beharangozott és két további, a közönség számára még ismeretlen játékát dobta a kukába.
Az egyik az a Ghost Recon Frontline, aminek kiugróan negatív fogadtatás volt: hamar nyilvánvalóvá vált, hogy a közönség nem vágyik egy újabb battle royale-ra, vagy legalábbis nem a GR-franchise részeként.
A másik törölt projekt a Splinter Cell VR, amit még 2020 szeptemberében jelentettek be, és a technológiával a Star Trek: Bridge Crew és a Werewolves Within fejlesztése alatt jelentős tapasztalatot szerzett Red Storm dolgozott rajta. Az Assassin's Creed VR spin-offja látszólag életben marad egyelőre.
Yves Guillemot, a cég ügyvezetője elmondta, a döntést költségcsökkentési céllal hozták meg, és így a sikerre nagyobb eséllyel pályázó játékoknak több figyelem juthat. Az, hogy a két még be nem jelentett játék egy már bejáratott franchise-ot bővített volna, vagy valami újjal akartak próbálkozni, nem derült ki.
A Splinter Cell remake-je továbbra is formálódik a Ubisoft Torontónál. Az Avatar: Frontiers of Pandora halasztását szintén ma jelentették be.