A Cyberpunk 2077 megjelenése után a CD Projekt RED kapott hideget és meleget egyaránt a játékosoktól, de a fejlesztők folyamatos frissítésekkel igyekeztek kijavítani a sci-fi akció-szerepjáték tökéletlenségeit - minden erejükkel ezen voltak, még a The Witcher 3 next-gen frissítése és az első kiegészítő is csúszott emiatt, továbbiakat pedig inkább nem is készítenek.
Aztán idén szeptemberben eljött a fordulópont: az 1.6-os frissítés és a Netflixen debütált Cyberpunk Edgerunners sorozat miatt a Cyberpunk 2077 játékosszámai az egekbe szöktek, tömegek tértek vissza hozzá, modok százai készültek és Steamen is ezerrel pörögtek V kalandjai. A játék egyértelműen feltámadt, amire a fejlesztőcsapat egyik tagja is meghatódva reagált.
Az októberi statisztikák alapján a Cyberpunk 2077 visszaszerzett népszerűsége tartósnak bizonyult, amely nem csupán a CD Projekt RED hosszútávú terveinek adott egy nagy löketet, de magának a vállalatnak is. A játék feltámadásának köszönhetően ugyanis a szeptember 30-án zárult harmadik pénzügyi negyedévben rekord eredményt sikerült elérni, sőt, ez volt a CD Projekt történelmének legjobb harmadik negyedéve.
Piotr Nielubowicz elmondta, hogy 246 millió zloty (körülbelül 21,4 milliárd forint) bevétellel - ami főként a Cyberpunk erős eladásainak köszönhető - a csoport 99 millió zloty (nagyjából 8,6 milliárd forint) nettó nyereséget tudott elkönyvelni. Ez 40 százalékos nettó nyereséget jelent a teljes csoportra nézve, és elképesztő 47%-ot a CD Projekt RED-re vonatkozóan. Nielubowicz hozzátette, hogy folytatják az intenzív munkát a Cyberpunk 2077 bővítését, valamint más projekteket illetően.
Nemrég ismét kapott egy tartalmas javítócsomagot a Cyberpunk 2077, az 1.61-es update olyan apróságokat hoz, mint hogy Night City lakói többféle színű és méretű esernyőt fogva sétálgatnak az esőben, valamint megoldja a platformok közti mentésekkel kapcsolatos gondokat is.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!