Március 31-gyel lezárult 2020 negyedik pénzügyi negyedéve, amikor is a cégek kötelesek beszámolni befektetőiknek arról, milyen bevételeket tudtak felmutatni az elmúlt három hónapban. A Microsoft vezérigazgatója, Satya Nadella elmondta, hogy játékos fronton a konzolok kicsit kevesebbet hoztak a konyhára, de nőtt a digitális szolgáltatásaik iránti kereslet.
Az új generáció megjelenése előtti utolsó évét taposó Xbox One S és Xbox One X bevételei 20%-kal estek vissza, ami Nadella szerint a leárazásoknak tudható be. Ezzel szemben kifejezetten magas az érdeklődés a különféle szolgáltatások iránt, így az Xbox Live-ra 90 millióan, míg az Xbox Game Passra több mint 10 millióan fizettek elő március végére.
A Microsoft teljes gaming szegmensének bevétele 1%-ot esett vissza a tavalyihoz képest; öröm az ürömben, hogy a szolgáltatások 33 millió dollárral többet termeltek, így 2%-os növekedést mutatva; a cég teljes forgalma viszont 15%-kal bővült a tavalyihoz képest. A vállalat arról is beszámolt, hogy előreláthatólag a COVID-19 járványnak csak minimális hatása lesz a pénzügyeire.