Cliff Bleszinski a játékipar egy érdekes figurája. Anno CliffyB-ként vált ismertté, nagy szerepe volt az Unreal és a Gears of War létrejöttében, de 2012-ben otthagyta az Epic-et, mert 20 év után szünetet akart tartani a játékfejlesztésben. 2014-ben megalapította a Boss Key Productions stúdiót, ami nagyon látványosan állt földbe 2018-ban.
A csapat első nagy játéka a LawBreakers volt, egy szórakoztató, alacsony gravitációs arena shooter hősökkel, de valahogy nem találta meg a közönségét. Bukásának sok oka lehetett, valószínűleg bekavart az Overwatch sikere is, meg hogy nem mérték fel elég jól, szükség van-e egyáltalán ilyen műfajú játékra. Aztán végső elkeseredésében a Boss Key kiadta az erősen félkész battle royale játékát, a Radical Heights-ot, de ennek sem volt már semmi értelme.
Bleszinski láthatóan nem tudta elengedni a Boss Key-t. A napokban posztolt egyet Instagramra, posztjában pedig leírta, hogy a játék bukásának egyik oka az volt, hogy egy megosztott világban próbálta a saját nézeteit a játékon keresztül közvetíteni. Kissé zavaros szövegében említ gendersemleges mosdókat, meg azt, hogy miatta nem voltak elég szexik a női karakterek. Szerinte túl kedves és kompromisszumkész volt, nem vitte át elég határozottan az ötleteit a csapaton.
Később hozzátette, hogy nem ez volt az egyetlen ok, de ez volt az egyik. A marketing, az időzítés, valamint az, hogy a PS-t választották az Xbox helyett, mind-mind közrejátszottak a sikertelenségben.