A Moon Studios, bár lassan, de kétszer is azt szállította, amit ígért: mind az Ori and the Blind Forest, mind annak folytatása, az Ori and the Will of the Wisps kifogástalan lett. Emiatt valamelyest joggal szólalt fel Thomas Mahler a ResetErán közzétett posztjában azok ellen, akik először izgalomba hozzák a játékosokat, majd nem azt adják nekik, amit ígértek.
Az Ori játékok rendezője például a Cyberpunk 2077-et készítő CD Projekt RED-et, illetve a No Man's Skyt végül szépen helyrehozó Hello Gamest és annak vezetőjét, Sean Murrayt említette, de írt Peter Molyneux-ról is, aki szeretett ígérgetni, de az általa emlegetett funckiók jó része nem került bele a játékaiba, mert az ötletek nem találkoztak a megvalósíthatósággal.
A játékosok nagy részével ellentétben Mahler nem bocsátotta meg a kezdeti hazugságokat és félrevezetést a No Man's Sky esetében, és úgy látja, az, hogy most díjakkal szórják meg, nem segíti az iparág megerősödését. Sérelmezi, hogy 2014-ben kis híján az Ori került egy játékmagazin címlapjára, de végül a No Man's Sky-t választották a szerkesztők, mert az volt a nagyobb, fontosabb játék. A döntést még megértette, de a megjelenés után extrán csalódott volt, amiért egy hazug ember terméke elvitte előle a lehetőséget.
Legkeményebben persze a Cyberpunk 2077-et üti, aminél úgy látta, a CDPR PR-osai Molyneux és Murray példájából építkeztek, azt emelték új szintre, és csak épphogy azt nem állították, hogy "a játék a rákot is gyógyítja". Ennek eredményeképp jött össze 8 millió előrendelés, ami elképesztően sok, csak hát a végeredmény elmaradt az ígéretektől.