Habár a PlayerUnknown's Battlegrounds indította útjára az utóbbi évek egyik legerősebb videojátékos trendjét, az Epic Games reakciója az új divatra már-már hihetetlenül elrugaszkodott. Eddig is az volt a benyomásunk, hogy az Epic rajzfilmes, könnyebben emészthető battle royale variációja nagyobb közönséget tudott megfogni, de a számok is egyre inkább ezt támasztják alá.
A SuperData Research legújabb jelentése szerint a márciusi bevételek alapján a Fortnite a konzol platformok legnépszerűbb játéka, de igazából már összességében is minden idők legnépszerűbb ingyenes játékának mondható, ami az elmúlt évek hasonló címeit elnézve nem kis teljesítmény.
Egészen pontosan 233 millió dollárt keresett a játék az összes platformon összesen, ami nem kevesebb, mint 73 százalékos növekedést jelent februárhoz képest. Persze egy ilyen hatalmas sikernél az emberben joggal merül fel a kérdés, hogy vajon meddig működhet a növekedés, már csak azért is, mert ha a játék nem tud együtt változni a közösségével, akkor a rajongók a következő hóbort megjelenésével együtt ott fogják hagyni a játékot és kicsi az esély arra, hogy az Epic Games minden trendet ugyanilyen sikerrel tud majd meglovagolni (elég csak a MOBA piacot megcélzó Paragonra gondolni).
Ti mit gondoltok? Meddig tud még növekedni a Fortnite? Működhet hosszútávon az Epic Games új, trendkövető stratégiája?