Tavaly év végén még arra kerestük a választ, hogy meddig maradnak velünk a dobozos játékok, majd a képet aztán árnyalták a GfK Entertainmentől származó adatok is, amiket a GamesIndustry.biz publikált. Ezek alapján drámai mértékben nőtt a digitális vásárlásokból származó bevétel, viszont a digitális költés túlnyomó része a játékon/alkalmazáson belüli tranzakciókból tevődött össze, a tényleges játékvásárlások tekintetében egyáltalán nem álltak rosszul a dobozos változatok.
A statisztikákért ezúttal is a GfK Entertainment felelt, csakhogy most maguk a játékok kapták a főszerepet. A jelentésük szerint a dobozos játékok közül a FIFA 21 fogyott a legjobban 2020-ban, a 19 vizsgált ország közül 16-ban (köztük az Egyesült Királyságban, Magyarországon, Spanyolországban, Németországban és Olaszországban is) sikerült az eladások képzeletbeli trónjára kerülnie.
A három kivétel Oroszország (leginkább a The Last of Us: Part 2 pörgött), Finnország (a Minecraft szerezte meg az első helyet) és Franciaország (az Animal Crossing: New Horizons volt a legnagyobb sláger) lett. A FIFA 21 folytatta a széria sikersorozatát, mivel a széria aktuális része 2019-ben, 2018-ban és 2017-ben is diadalmaskodni tudott Európában ebben a kategóriában.
A jelentés külön kiemelni, hogy a GTA 5 különösen jól teljesített Kelet-Európában, így továbbra is jól fogy Lengyelországban, Oroszországban, Csehországban és Magyarországon is.