Hirdetés

Ez lehetett az egyik oka, hogy kirúgták a Ghostwire Tokyo fejlesztőit

|

Matt Booty félreérthetetlen utalásokat tett a Tango szétoszlatásának okaira, bár próbált nagyon óvatosan fogalmazni.

Hirdetés

Matt Booty nevét biztosan hallottátok már, ha máshonnan nem is, akkor az E3-as színpadokról. Az Xbox Game Studios fejéről van szó, aki gyakorlatilag egyben tartja és menedzseli a számtalan fejlesztőcsapatot, ami épp a zöld zászló alatt dolgozik.

Az úriember a napokban meglátogatta a Variety Strictly Buisness podcastjét, ahol felmerült a Tango Gamerworks témája, az, hogy miért is csukták rájuk az ajtót, ha olyan sikeres projekteket tettek le az asztalra, mint a Hi-Fi Rush vagy a Ghostwire: Tokyo.

Hirdetés

Booty nyilván nem részletezhette túlzottan, hogy mik voltak a konkrét okok, de a mondókája meglehetősen egyértelmű volt.

"Számunkra egy ilyen döntésben legalább annyira fontos, hogy mi van előttünk, mint hogy mi van mögöttünk. Rengeteg dolognak kell helyére kerülnie ahhoz, hogy összeálljon egy játék. Tudod kik a csapat vezetői? Kik a kreatívok a projekt mögött? Ez a csapat még mindig az a csapat-e, amelyik leszállított egy sikeres címet? Ezeket mérjük fel, aztán megkérdezzük magunktól, hogy adott-e minden a győzelemhez. Lehet, hogy voltak elemek és helyzetek melyeknek köszönhetően minden összeállt, de azok talán már nincsenek ott."

Booty (látszólag) arra utalhat, hogy Tango Gameworks alapítója, Shinji Mikami tavaly otthagyta a céget. Mikami vezetése alatt a stúdió olyan megjelenéseket rakott le az asztalra, mint a The Evil Within Sorozat és a Ghostwire: Tokyo. Egy veterán fejlesztőről van szó, aki korábban a Capcomnál dolgozott a Resident Evil szérián.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Az indok így valamelyest érthető, de lettek volna más lehetőségei is a Microsoftnak. Nem feltétlenül kellett volna bezárniuk a kapukat, és ezt a Variety újságírója is felhozta.

"Ha visszagondolok például a texasi Twisted Pixelre, akiket felvásároltunk, de aztán a céljaink eltávolodtak egymástól, akkor igen, ott például úgy váltunk el, hogy ők a mai napig is működnek. Azt akartuk, hogy sikeresek maradhassanak a jövőben is. Szóval, igen, abszolút megvizsgáljuk, hogy milyen más üzleti lehetőségeink vannak egy stúdió nyitvatartására, és azt is megfontoljuk ilyenkor, hogy esetleg eladjuk azt. Van, amikor összejönnek a dolgok, és van, amikor nem."

A fenti nyilatkozatok nem fogják visszaadni a munkáját a fejlesztőknek, de legalább már van egy elképzelésünk, hogy mi történhetett a színfalak mögött.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)