Hirdetés

Megváltozott az Unreal Engine üzleti modellje

|

Mostantól még jobban járnak azok a fejlesztők, akik az Unreal Engine Marketplace-re pakolnak fel tartalmat.

Hirdetés

Habár manapság az Epic Games nevét szinte minden fiatal a Fortnite miatt ismeri, valójában nem emiatt akkora sztárok ők a játékiparban, sokkal inkább azért, mert a Fortnite-ot is hajtó Unreal Engine 4 az egész ipar egyik legelterjedtebb technológiája. Az engine-hez egy webes áruház is tartozik, ahol a fejlesztők különféle tartalmakat oszthatnak meg pénzért, a cég legújabb intézkedésének köszönhetően pedig most még jobban megéri megcélozni ezt a platformot.

Hirdetés

Az eddigi rendszer szerint minden egyes eladott tartalom bevételéből 30 százalékot zsebre tett az Epic Games és a maradék 70-et kapta meg az eredeti szerző. Már ez sem olyan rossz üzlet, viszont az új szabályrendszer szerint már csak 12 százalék jut az Epicnek, ami azt jelenti, hogy 88-at kap az adott tartalom készítője.

Ez igen jó üzlet és elsőre valószínűleg hülyeségnek tűnik az Epic Games részéről ennyi pénzt elengedni, de ha jobban belegondolunk érthető a döntés: a Fortnite iszonyatosan jól pörög, szóval valószínűleg belefér a srácoknak, hogy egy kicsit többet tegyenek zsebre a felhasználóik, emellett pedig az sem elhanyagolható, hogy a jobb üzleti feltételek talán új felhasználókat is bevonzanak majd, és így is lehet bőven kaszálni. Van élet a mohóságon kívül is, persze nem baj, ha közben van egy Fortnite a zsebben, ami biztosítja a napi betevőt. Na jó, annál kicsit többet...

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)