Korábban volt probléma abból, hogy egyes videósok (köztük PewDiePie) nem megfelelően jelölték a szponzorált tartalmakat. Van, aki a leírás alján jelzi, van, aki csak nagyon röviden említi meg, hogy a videót megbízásból készítette, és egyik megoldás sem igazán jó.
Az Electronic Arts német blogján megjelent poszt alapján mostantól minden youtuber és twitch-streamer köteles logóval jelezni, ha az EA-től bárhogyan támogatást kapott. Ha csak egy sajtóeseményre hívták meg a videóst, de abba, hogy mit mondjon, nem szóltak bele, a "Supported By EA" logót kell jól látható helyen elhelyezni és a címkék közé beírni a #sponsoredbyEA taget, ha viszont kimondottan reklámról van szó, és a cég azért fizetett, hogy a tartalomgyártó pozitív dolgokat mondjon az adott játékról, vagy meghatározott részeket emeljen ki, egyrészt a #advertisement taggel kell megjelölni, másrészt az "Advertisement EA" logó alkalmazása kötelező. Mindkét esetben szükséges elmondani a videóban is, hogy az EA támogatásával készült. Facebook, Instagram és Twitter megosztásnál szintén használni kell az említett cimkéket. Aztán hogy ennek milyen hatása lesz, az majd idővel kiderül.