Hirdetés

Egy évig sem húzták a Disintegration megjelenése után, bezár a V1 Interactive

|

Már az első előzeteseknél sejteni lehetett, hogy a Disintegration nem lesz korszakalkotó játék, de azt azért nem gondoltuk, hogy a V1 Interactive azonnal földbe is áll tőle.

Hirdetés

Papíron még talán érdekesen hangzott az FPS és RTS elemeket vegyítő Disintegration koncepciója, de maga a játék meglehetősen kiábrándítóan sikerült. A játék kevesebb mint egy éve, egészen pontosan 2020. június 15-én jelent meg, fejlesztői, a V1 Interactive csapata viszont most bejelentette, lehúzzák a rolót. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a nagyjából 30 főt foglalkoztató stúdió öt évet töltött el a játékiparban, és máris inkább beszántják az egész céget.

A V1 Interactive alapítója és vezetője az a Marcus Lehto volt akinek többek között a Halo széria első részeit is köszönhettük, művészeti vezetőként dolgozott a Bundie-nál 1997 és 2012 között - magára nemes egyszerűséggel "Master Chief apjaként" szokott hivatkozni.

Hirdetés

A bezárás ténye azt is jelenti, hogy a Disintegration lett az egyetlen olyan játék, amit sikerült befejezni a V1 Interactive-nek. A játék akkora bukásnak bizonyult, hogy pár hónappal a megjelenése után, tavaly novemberben a szervereket is lelőtték, ekkor már sejteni lehetett, hogy nagy a baj. Mindenképp kár a V1 Interactive-ért, mert tehetséges fejlesztők dolgoztak ki, de bukásuk tökéletesen példázza azt, hogy a játékiparban akár egyetlen hiba is végzetes lehet, ennyire kiélezett a verseny. 

Paca Disintegration tesztjét egyébként ide kattintva éritek el.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)