A Warner és a Discovery egyesülése az utóbbi évek egyik legjelentősebb szórakoztatóipari eseményének számít, bár a közönség ebből leginkább annyit érzékelt, hogy saját gyártású tartalmak tűntek el az HBO Max katalógusából, kevéssel korábban bejelentett filmek és sorozatok alól rántották ki a szőnyeget, de még a teljesen leforgatott, utómunkára váró Batgirl filmet is kukázták, csak hogy sikerüljön lefaragni valamit a Warner Bros Discovery masszív veszteségéből.
David Zaslav CEO épp a kiadások elkerülhetetlen csökkentésével indokolta az animációs részleg átszervezését is, s meglehet, tényleg az a helyes út, amin a mostani vezetés jár, mert a legutóbbi negyedévet is 2,8 milliárd dolláros veszteséggel zárta a cégcsoport.
Szerinte ez elmúlt időszak a tanulásról szólt, már tudják, hogy mi működik, és mi nem. Az például rossz ötletnek bizonyult, hogy a mozifilmek egyből a streaming platformon debütáljanak, mert nem hoztak új nézőket, és a régiek megtartásában sem segítettek, ellenben a mozis bevételeknek búcsút inthettek. Azt is megerősítette továbbá, hogy a folytatásban a franchise-okra fókuszálnak.
"A közönség tudatja velünk, hogy mit szeret. Időt szánnak rá, hogy megnézzék és újranézzék. Igyekszünk majd körültekintően eljárni azokkal a sorozatokkal, amelyek segítenek rajtunk."
JB Perrette, a streamingért és játékért felelős részleg ügyvezetője belengette, hogy 2023 folyamán árat fognak emelni. Úgy véli, az, hogy a szolgáltatás elindulása óta nem nyúltak az árazáshoz, előnyös helyzetet teremtett, most itt az alkalom, hogy feljebb tornázzák. Eközben pedig bevezetik az ingyenes (tehát nem csak olcsóbb, mint a konkurenciánál), reklámokkal teli csomagot is. Szintén jövőre indul el az HBO Max és a Discovery+ kombinált szolgáltatása, mégpedig tavasszal az eddig tervezett nyár helyett.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!