Valami őrületes ballépés kell, hogy egy Call of Duty ne legyen eszméletlenül sikeres. Bár sokan azt gondolták, a sztorimód hiánya bukást eredményez majd, de a battle royale-lal sikerült új közönséget megszólítani, mellyel pótolhatók lettek a pont a kampány kihagyása miatt passzoló játékosok.
Az Activision bejelentette, hogy három nap alatt több mint 500 millió dollár bevételre tett szert a Black Ops 4 digitális és dobozos eladásaiból. Becslések szerint soha nem játszottak még annyian és annyit jelenlegi generációs Call of Duty-val az első három napban, mint most. A PC-s eladások jobbak, mint a WWII esetében, és a Twitch megtekintések száma is nagyobb, mint valaha. És ha mindez nem lenne elég, az Xbox Store-ban a Black Ops 4 lett az eddigi legjobban nyitó Activision játék, PlayStation 4-en pedig az összességében digitálisan legjobban startoló cím. Hacsak nem tér vissza az ugrándozás, várhatóan jövőre sem lesz gond.