Az NPD Group még októberben jelentette, hogy a Call of Duty: Black Ops 4 akkora siker lett, hogy még a a Red Dead Redemption 2 sem tudta lekörözni az Egyesült Államokban. A csoport most kicsit jobban kibontotta dolgot.
Az eredmény még a sokat látott céget is meglepte:
"A Call of Duty: Black Ops 4 megjelenési hónapjának dollárbeli eladási számai a nyolcadik legmagasabbak az NPD 1995-ös szolgálatba lépése óta. A Black Ops 4 azonnal az év legkelendőbb címe lett, és a második legmagasabb eladást produkálta a 12 hónapos periódusban, szorosan a Call of Duty: WWII mögött."
Mat Piscatella, az NPD tagja egy tweettel is ráerősített, mondván, hogy az egyjátékos tartalom hiánya a legkevésbé sem befolyásolta az eredményeket.
So, quick hit takes from the October 2018 U.S. Video Game data from The NPD Group:
— Mat Piscatella (@MatPiscatella) 2018. november 20.
- The lack of a SP campaign did not hurt Black Ops IIII launch month sales in the slightest
- On the full game Video Game side, year to date, both Physical and Digital game sales are up YoY (cont.)
A hivatalos, konkrét számokat még nem tudjuk, de ezek szerint nem volt akkora probléma a kampány hiánya, mint amekkorának azt sokan beállították. Az utóbbi jó pár évben megfigyelhető egyébként, hogy mindig az aktuális Call of Duty lesz a legjobban fogyó videojáték az Egyesült Államokban, egyedül 2013 volt eddig a kivétel, amikor a GTA V zsebelte be ezt a címet. Sokan reménykedtek, hogy a Red Dead Redemption 2-nek újra sikerül ez a bravúr, de a jelek szerint az amerikaiak még mindig jobban szeretnek futurisztikus katonaként lövöldözni, mint a vadnyugaton lovagolni.
Ti hogy érzitek, egyjátékos kampány nélkül is megállja a helyét az új CoD?