Túlzás nélkül sokkolta a videojátékosok közösségét és a szakmát is, amikor a Microsoft májusban szélnek eresztette az Alpha Dog, az Arkane Austin és a Tango Gameworks fejlesztőit. A mobiljátékos stúdió bezárása onnan nézve még érthető is volt, hogy a redmondiak időközben megszerezték az összehasonlíthatatlanul értékesebb Kinget, ahogy az Arkane austini irodájának felszámolása sem tűnt ördögtől való gondolatnak a kapitális mellényúlás után, ami a Redfall címet viselte.
A The Evil Within, a Ghostwire: Tokyo és a Hi-Fi Rush stúdiójának beszántása előtt viszont mindenki értetlenül állt, elvégre a megszerzése fontos állomásnak tűnt a Microsoft régi célja, a japán piac meghódításához vezető úton. Shinji Mikami távozása után azonban úgy tűnik, Redmondban nem látták megoldhatónak az utódlást, és inkább beáldozták a Tangót.
A fejlesztők szerencséjére a bezárás nem egyik napról a másikra zajlott, hanem egy hosszabb folyamat volt, így sikerült végül olyan megoldást találni, aminek köszönhetően megtarthatták a munkájukat és még a Microsoft is jól járt. Felbukkant ugyanis a színen a Krafton (PUBG, The Callisto Protocol, InZOI) és egy meg nem nevezett összegért megvásárolta a stúdiót a Hi-Fi Rush jogaival egyetemben.
A dél-koreai vállalat számára azért bír jelentőséggel ez az akvizíció, mert korábban még sosem invesztált a japán piacba. Közleményében világossá tette, hogy a Tango Gameworks munkatársainak minden támogatást megad a Hi-Fi Rush franchise kiaknázásához és új IP-k létrehozásához. Ami a The Evil Withint és a Ghostwire: Tokyót illeti, azoknak a jogai a Microsoftnál maradtak.