Komoly átalakulás történik éppen a filmiparban, melynek legutóbbi nagy történése, hogy az Amazon felvásárolta a nagymúltú MGM-et, mely többek között a Rocky és a James Bond jogaival is rendelkezik.
Az üzlet közel 8 és fél milliárd dollárt értékben köttetett, így elkerülhetetlen, hogy más cégek neve is eladással kapcsolatos pletykák témájává váljon.
A kétes eredetű híresztelések egyik célpontja a Sony filmes részlege lett, a cég CEO-ja, Yoshida Kenichiro azonban kristály tisztán fogalmazott a célkitűzéseikkel kapcsolatban.
A Sony helyzete azért különleges, mert ők nem akarnak saját streaming platformot létrehozni, helyette inkább próbálnak minél többel értékes partnerséget kötni. Így tettek például a Netflixszel és Disney-vel a közelmúltban.
"Drasztikus változások történnek a médiaiparban, de azt hiszem, a mi stratégiánk, miszerint önálló stúdióként működünk és kötünk partnerséget még mindig működőképes."
A Sony első embere itt többek között a régen várt Uncharted filmre és az HBO-ra készülő The Last of Us sorozatra is utalt.
Miközben a Disney már több éve a Fox tulajdonosa, az Amazon pedig most az MGM-et szerezte meg, már csak az Apple-re várunk, hogy vajon kiket fognak magukhoz kötni. Sokan a Lionsgate-et emlegetik, mint potenciális célpont.