Rövid és dicstelen módon zárult fejezetként vonul be a Dragon Age: The Veilguard a BioWare történetét megéneklő krónikákba, és az elmúlt napok eseményei tükrében most az a nagy kérdés, hogy mikor fogy el végérvényesen az Electronic Arts türelme. Egyelőre úgy tűnik, hogy egy utolsó (?) esélyt még kap az innentől a Mass Effect 5-re összpontosító stúdió, ám az már biztos, hogy nem minden munkatárs megy végig a megjelenéshez vezető úton.
Bár a kiadó a BioWare átszervezésének bejelentésekor még tagadta, hogy elbocsátásokat tervezne, csupán a fejlesztés során nélkülözhető kollégák átirányítását emlegette, mostanra világossá vált, hogy mégis megkezdődtek a kirúgások.
Eddig olyan veterán BioWare-esek jelezték a közösségi médiában, hogy munka nélkül maradtak, mint Trick Weekes, aki íróként dolgozott a Mass Effect trilógián és kiegészítőin, a Dragon Age: Originsen és az Inquisitionön, mielőtt a The Veilguard vezető írója lett volna. Karin Weekes-West sem kezdő a szakmában, ő szerkesztőként segítette a Mass Effect 2-3, az Andromeda, a Dragon Age: Origins, a Dragon Age 2, az Inquisition, az Anthem és a Star Wars: The Old Republic csapatait.
A PC Gamer gyűjtése szerint szintén lapátra került Ryan Cormier, a Star Wars: The Old Republic, az Anthem és a Dragon Age: The Veilguard szerkesztője, Jennifer Cheverie, tesztelő, elemző és producer, aki a The Veilguard előtt részt vett a Mass Effect 3, a Dragon Age: Inquisition és az Anthem munkálataiban. Mennie kellett még Daniel Steednek, a Star Wars: The Old Republic - Legacy of the Sith és a Dragon Age: The Veilguard producerének is Lina Anderson senior termékmenedzserrel, Michelle Flamm rendszertervezővel és Mad Bee UX tervezővel együtt.
Volt olyan is, aki magától távozott: az Emmrich karakterét író Sylvia Feketekuty múlt hónapban hagyta ott a BioWare-t 15 év után, de Corrinne Busche, a The Veilguard rendezője sem várta meg, hogy az Electronic Arts mit szól ahhoz, hogy a remélt 3 milliós játékosszámnak csak a fele jött össze a megjelenés óta.