A Call of Duty-nak és a World of Warcraftnak hála hatalmas sikereket könyvelhetett el tavaly az Activision Blizzard, így nem csoda, hogy komoly növekedést tapasztalhattak az utolsó negyedéves mutatók esetében is. A cég teljes 2020-as bevétele 8,09 milliárd dollár lett, ami jelentős ugrás a 2019-ben számolt 6,49 milliárdhoz képest.
Negyedéves alapon is jól teljesített a kiadó: a negyedik negyedéves 2,4 milliárdos bevételével lekörözte a korábbi 2 milliárdos jóslatokat. A cég az előző év utolsó negyedévében 1,9 milliárdot termelt, ami jelentős növekedést jelent.
Az Acitivision Blizzard bevételei mostanra nagyrészt digitális oldalról érkeznek. A 2020-as bevételekből 6,66 millárd dollárt csak digitális eladásokból termeltek, ami több, mint az egész 2019-es bevételük volt. Érdemes itt azt is hozzátenni, hogy a negyedik negyedéves 2,4 milliárdból 1,3-at az Activision Blizzard csak DLC-kkel és mikrotranzakciókkal termelte ki.
Megállapítható tehát, hogy lehet haragudni az iparnak ezen részére, de amíg ilyen jól működik a jelenlegi modell, addig nagy változásokra nem érdemes számítani.