Azóta, hogy 1986-ban megalapították a Guillemot testvérek, az egyik legválságosabb időszakát éli a Ubisoft. Miután az ünnepi szezon számai jócskán alulmúlták a kiadó elvárásait, egy sor fejlesztés alatt álló projekt kukában végezte, ráadásul hónapról hónapra egyre csak bővül a veszteséglista.
Egy, a Redditen, majd a 4Chanen is publikált bejegyzés alapján felírhatunk rá egy Splinter Cell projektet is, amely a Splinter Cell: Hunters címet viselte, amennyiben hihetünk a szivárogtatónak, aki azt állítja, hogy a Ubisoft már csak hetekre volt a bejelentéstől, mielőtt a játék elkaszálása mellett döntött.
Ha minden igaz, akkor a Hunters, mely 2022 nyarán még aktív tesztelés alatt állt, a széria Spies vs. Mercs multiplayer játékmódjából merített inspirációt, és külső nézetes PvPvE-jellegű battle royale-ként manifesztálódott volna. Különböző operátorokra, testreszabható karakterosztályokra, valamint egy jókora éjszakai térképre (így stílszerű) számíthattak volna a kétfős csapatokba verődő játékosok (összesen 30-an), akiknek a többi duót, illetve gépi ellenfeleket semlegesítve kellett volna értékes célpontokat kiiktatniuk. Az inkább extraction shooternek beillő leírás szerint amint ezzel a részével végeztek, következett volna a lootolás, majd a kivonás fázisa.
A kiszivárogtatott információk között szó esik még a játékon belüli szintlépés-rendszerről, olyan mechanikákról, amelyek a csapattárssal való együttműködést ösztönözték (értsd: az egyikük bakot tart, a másik pedig felhúzza egy másképp elérhetetlen magaslatra), és hogy az elesett operátorok zsoldosként tértek vissza, ha pedig ebben az állapotban sikerült végezniük egy másik játékos által irányított kémmel, akkor jutalmul ismét önmagukká válhattak. Az egyetlen kivételt az jelentette volna, ha saját korábbi társukat nyírják ki.
Hogy hangzik a koncepció? Kipróbáltátok volna?