Ahogy egyre kevesebben veszik meg a videojátékokat fizikai formában, úgy nő a népszerűsége azoknak az előfizetéses szolgáltatásoknak, melyek egy havidíjért számtalan remek címhez engednek hozzáférést. A Sony közleményéből most kiderült, hogy még soha nem voltak annyi előfizetőjük a PS Plus-ra és PS Now-ra, mint az elmúlt időszakban.
A szolgáltatások népszerűségének oka talán az lehet, hogy a konzolgeneráció végén az emberek már inkább az olcsóbb előfizetéseket választják, mint hogy új játékokat vegyenek teljes áron. Ugyan a PS Plushoz havonta csak két játék jár - no meg a multiplayer lehetőségek -, az előfizetők száma az elmúlt negyedévben mégis 2,7 millióval nőtt, ami azt jelenti, hogy jelenleg 41,5 millió felhasználóval büszkélkedhetnek.
Április végére a PS Now előfizetők száma elérte a 2,2 milliót, ami szintén szép teljesítmény ahhoz képest, hogy a szolgáltatás még messze nem elérhető az egész világon, így például hazánkban sem. A PS Now hasonlóan működik mint az Xbox Game Pass, tehát egy havidíj ellenében az emberek hozzáférhetnek egy csomó játékhoz, azonban míg a Microsoft szolgáltatásánál le kell tölteni az adott játékokat, addig a Sonynál ezeket streamelhetjük.
A szolgáltatások népszerűségéhez az is hozzájárult, hogy a koronavírus kitörése miatt rengetegen szorultak a négy fal közé, ezekkel pedig egy viszonylag olcsó szórakozáshoz juthatnak azok, akinek akad otthon egy konzol elfekvőben.