Bár a tendencia azt mutatja, hogy egyre többen vásárolnak játékokat digitálisan, világszerte még mindig olyan számottevő a dobozos értékesítés, hogy a Sony pusztán emiatt halasztotta el még egyszer a The Last of Us Part II megjelenését. Több kiadónál is érezhető, hogy próbálja az átállást felgyorsítani, és a Capcomnak is hasonló a célja.
A részvényeseknek tartott meeting során a kiadó elmondta, játékai az elmúlt pénzügyi évben 80%-ban digitálisan fogytak, és ez a növekedés még őket is meglepte, inkább 75%-ra számítottak (az előző, 2018 áprilisa és 2019 márciusa közti pénzügyi évben még csak 53% volt). Ennek hatására még jobban a digitális forgalmazás erősítésére fognak koncentrálni, azzal a céllal, hogy 90%-ra tornázzák fel az arányt. Úgy látják, így több ideig biztosíthatják a tartalmakat, és a világ több pontjára eljuttathatják azokat.
A leírtakból az nem egyértelmű, hogy az összes bevételt nézték (tehát nem csak a teljes játékok eladásait, hanem a DLC-két és más digitális tartalmakét is), vagy pusztán azokat a tartalmakat, amik digitálisan és dobozosan egyaránt elérhetők, de hozzátették, a jelenlegi állapothoz nagyban hozzájárult a Monster Hunter World és kiegészítője, az Iceborne töretlen népszerűsége.