A minap befektetőknek tartott beszámolóból derült ki, hogy 2025. márciusáig nem kevesebb, mint 93 játékot tervez kiadni a Take-Two. Karl Slatoff elnök szerint azonban nincs kőbe vésve az előbbi szám, mert a játékiparban teljesen természetes, hogy a projektek némelyike sosem lát napvilágot, ahogy azt is valószínűnek tartja, hogy az elkövetkező öt évben továbbiak is csatlakozzanak a már futó fejlesztések mellé. Arra a kérdésre viszont, hogy a 93 játék valamelyike épp a Grand Theft Auto V next-gen kiadását takarja-e, sem ő, sem a vállalat más képviselője nem válaszolt. Srauss Zelnick ügyvezető leszögezte, hogy a konkrét játékokhoz kapcsolódó kommunikáció az értük felelős divízió feladata. Mi a magunk részéről nagyon is valószínűnek tartjuk, hogy a GTA V el fog látogatni PlayStation 5-re, és Xbox Series X-re, ahogy a Red Dead Redemption 2 is.
Ha már szóba kerültek a részlegek, érdemes megjegyezni, hogy a Take-Two portfóliójának részét képezi a Rockstar Games, a 2K Games és a 2K Sports mellett a független fejlesztéseket felkaroló Private Division, valamint a mobilos SocialPoint. Az alábbi bontás pedig segít értelmezni és helyén kezelni a 93 játékról szóló bejelentést, nem kevésbé a szintén rengeteg projektet futtató THQ Nordic-Deep Silver kettős számait.
63 cím szól kifejezetten az ún. core (leánykori nevén hardcore) játékosbázishoz. Ebből 15 már megjelent játék új platformokra látogatását takarja (értsd: ilyen-olyan port készül belőlük). 17 projekttel a mid-core réteget szólítják meg. Az ebbe a halmazba tartozó felhasználók átmenetet képeznek az alkalmi játékosok és a core gamerek között. 13 élményt pedig kifejezetten a casual réteg ízlésére szabtak.
A projektek fele, azaz 47 játék tagja valamelyik franchise-nak. Noha a jelentés nem konkretizálja, de ebbe biztosan beleszámítanak az évenként kiadott sportjátékok, a maradékon pedig olyan brandek osztoznak, mint a GTA, a Red Dead, a Max Payne, a Civilization, az XCOM, a BioShock, a Mafia, a Borderlands és így tovább. Viszont 46 fejlesztés alapját képezi eddig nem látott IP, azaz esze ágában sincs a kiadónak kizárólag folytatásokra és bejáratott címekre támaszkodni, ami kifejezetten jó hír.
Ha a tervezett játékok mindegyike elkészül, akkor közülük 72 tesz látogatást konzolokra, PC-re és/vagy valamilyen streaming platformra (ez utóbbi feltehetően a Google Stadiát takarja). Ebből a csoportból 7 - valószínűleg kisebb lélegzetű - cím mobilokon is elérhető lesz, míg célzottan 21 játékot fejlesztenek célzottan az okostelefonos, tabletes tömegek számára. A belengetett játékok bő kétharmada (67) fizetős, 26-ot azonban ingyenesen bocsátanak a közönség rendelkezésére abban bízva, hogy majd a mikrotranzakciók eltartják azokat. Emellett pedig azt is fontosnak tartotta kihangsúlyozni a Take-Two, hogy amikor 93 játékról beszélt, akkor egyikük alatt sem értett kiegészítőt vagy DLC-t.
Zelnick szerint még sosem tartottak ennyi izgalmas fejlesztést - köztük új IP-kat és a legnagyobb franchise-ok folytatásait - a csőben a cég fennállása óta. Slatoff hozzátette még, hogy szeretnék megőrizni lendületüket, mert erre van szükség ahhoz, hogy tovább tudjanak növekedni. A 2021-es üzleti év megjelenések szempontjából még viszonylag szerényen alakul majd, ám azután alig győzzük majd kapkodni a fejünket, ígéri a menedzsment. 2021. március 31-éig biztosan megjelenik a Disintegration (Private Division), a Mafia Trilogy (2K Games), a WWE 2K Battlegrounds és a PGA Tour 2K21 (2K Sports). Ezek mellett borítékolható az NBA 2K21 érkezése is, bár utóbbit még nem jelentették be.
Ti milyen játéknak örülnétek leginkább a Take-Two részlegeitől?