A 2K Games meglehetősen csendben volt az idei E3 alatt, ráadásul a megszokott NBA 2K és WWE 2K játékoktól eltekintve a közeljövőben semmilyen komolyabb megjelenéssel nem készülnek. Pedig tudjuk, hogy készül a Borderlands 3 és az új BioShock is, de a vállalat egyelőre még titkolózik. Viszont szerencsére nem mindenben.
A 2K elnöke, David Ismailer a Games Industry-nek nyilatkozva elmondta, hogy egy hárompontos terv alapján szeretnék átalakítani az üzleti stratégiájukat. Az első, hogy több játékot szeretnének készíteni, így bővítve a portfóliójukat - ezek között belsős fejlesztésű címek ugyanúgy lesznek, mint a külsős csapatokkal, "hosszútávú partnerségek" keretében összehozott projektek. De Ismailer szerint ez nem valósulhat meg anélkül, hogy megnövelnék a büdzsét, vagyis bővítik a meglévő stúdiókat, több időt és pénzt fektetnek a meglévő fejlesztésekbe. Az egyik ilyen több figyelmet kapó franchise a WWE 2K lesz, hogy az az NBA 2K-höz hasonlóvá váljon, minőség és siker szempontjából is.
Szélesebb palettán fognak mozogni a már meglévő stúdiók is, mint például a Firaxis, amely a Civilization és az XCOM játékairól híres. Bár folytatják az említett két széria bővítését, ugyanakkor dolgoznak egy teljesen új IP-n is. Ami a külsősöket illeti, Ismailer elmondása alapján a 2K olyan kisebb csapatokat keres a a már meglévő nagy független cégek mellett (mint amilyen a Gearbox is), akik szeretnének AAA-kategóriában nagyot alkotni.
Végül a terv harmadik része az, hogy a 2K jobban támaszkodjon az élő játékokra és a szolgáltatásként kezelt játékokra - Ismailer magyarázta szerint néha vidámparkokként gondol ezekre. Kellenek élő események, megjelenés utáni tartalmak és meg kell tartaniuk a fogyasztót, miután az belépett a játékaikba. Remélhetőleg az elhangzottakkal ők és mi játékosok is jól járunk majd.