Hirdetés

Until Dawn - masszív forgatókönyvből dolgoztak

|

Az Until Dawn írói meséltek arról, hogy milyen hosszúra rúg a Supermassive Games PlayStation 4-exkluzív tinihorrorjának forgatókönyve.

Hirdetés

Az Until Dawn talán nem a PlayStation 4 legjobb exkluzívja, de mindenképpen olyan cím, amit minden konzoltulajnak ki kell próbálnia, erre hívja fel a figyelmet a korábbi tesztünk is. A több karakterrel zsonglőrködő, döntéseinken alapuló, fordulatos sztori tökéletesen használja fel a legnagyobb horrorkliséket, viszont ennek megvan az ára is: iszonyatosan nagy munka volt a megalkotása. 

A Kotakunak adott interjút az Until Dawn két írója, Graham Reznick és Larry Fessenden, akiknek tulajdonképpen kétszer kellett megírniuk a játékot, hiszen eredetileg PlayStation 3-mal és PlayStation Move támogatással számoltak, amit később felváltott a PlayStation 4 és a DualShock 4 kontroller. Az első tervek szerint belső nézetből élhettük volna át az eseményeket, ám végül átálltak a TPS-nézetre és arra, hogy mi választjuk meg a kalandjainkat, amelyek jelentősen feljavították a dialógusokat. Mégis, a végleges játék csak egy töredékét használja a teljes forgatókönyvnek, amelyet Reznick és Fessenden 10.000 oldalban (!) álmodott meg. 

Nektek hogy tetszettek az Until Dawn fordulatai? Spoiler figyelmeztetés után várjuk azokat a kommenteket is, hogy nálatok kik maradtak életben a végén. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)