Az Until Dawn talán nem a PlayStation 4 legjobb exkluzívja, de mindenképpen olyan cím, amit minden konzoltulajnak ki kell próbálnia, erre hívja fel a figyelmet a korábbi tesztünk is. A több karakterrel zsonglőrködő, döntéseinken alapuló, fordulatos sztori tökéletesen használja fel a legnagyobb horrorkliséket, viszont ennek megvan az ára is: iszonyatosan nagy munka volt a megalkotása.
A Kotakunak adott interjút az Until Dawn két írója, Graham Reznick és Larry Fessenden, akiknek tulajdonképpen kétszer kellett megírniuk a játékot, hiszen eredetileg PlayStation 3-mal és PlayStation Move támogatással számoltak, amit később felváltott a PlayStation 4 és a DualShock 4 kontroller. Az első tervek szerint belső nézetből élhettük volna át az eseményeket, ám végül átálltak a TPS-nézetre és arra, hogy mi választjuk meg a kalandjainkat, amelyek jelentősen feljavították a dialógusokat. Mégis, a végleges játék csak egy töredékét használja a teljes forgatókönyvnek, amelyet Reznick és Fessenden 10.000 oldalban (!) álmodott meg.
Nektek hogy tetszettek az Until Dawn fordulatai? Spoiler figyelmeztetés után várjuk azokat a kommenteket is, hogy nálatok kik maradtak életben a végén.