Az Unreal Tournament CTF játékmódját érintő változásokról rengeteg vita zajlik a fejlesztők között, mesélte Joe Wilcox, a játék vezető programozója. Lesz a zászlófoglalós mókában félidő, hosszabbítás, és hirtelen halál is, hogy a CTF nézőbarát élmény legyen.
Persze az UT közösség szavára is adnak a srácok, és igyekeznek olyan újításokat behozni, melyek nem borítják fel teljesen a megszokott menetet, de azért már most látszik, hogy a fejlesztők eSport alapanyagot szeretnének kihozni a lövöldéből. „Valami olyasmit szeretnénk nyújtani a nézőknek, ami még hiányzik az eSport palettáról, és szeretnénk több információval szolgálni a képernyők előtt ülőknek, anélkül, hogy a mostanában megszokott, követhetetlen tempót produkálnánk.”
Szó volt még arról is, hogy a játék alapvető sebessége hogyan növekszik majd a 99-es epizódhoz képest. „Mindenki azt írta a fórumokon, hogy az UT99 sebessége túl lassú volt, így ezt felpörgetjük egy kicsit. Ettől függetlenül nem szeretnénk annyira felgyorsítani a dolgokat, hogy az az átlag játékos számára játszhatatlan legyen.”
Ti mit vártok el a következő Unreal Tournament játéktól?