Hirdetés

Unreal Engine 4 - robbanás, ahogy még sohasem

|

Ugyanolyan technika, mint a filmes vizuális effekteknél - az új Unreal motor akkor sem marad szégyenben, amikor pusztításról van szó. Folytatódik a videós magamutogatás.

Hirdetés

Az Epic Games joggal lehet büszke az Unreal Engine 4 motorra, nem csoda, hogy újabb és újabb videókkal igyekeznek demózni, hogyan kaparja le majd a grafika a felhasználó arcát a jövőben.

Az első részben az Infiltrator demóján keresztül mutatták be a motor alapvető képességeit, a második epizódban Tim Elek és Zak Parrish az elemek ütközését és a víz különböző realisztikus megjelenítési formáit és a motor valós idejű teljesítményét mutatták be a nagyérdeműnek, most pedig a robbanásokon és a tűz-effekteken van a sor. Pusztítás, lángok, érdemes látni, hogy az úgynevezett "volume texture" technológiával milyen elképesztő látvány csikarható ki:

Ti mit gondoltok?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)