Hiába írta le a mi Paca barátunk a tesztben, hogy a Rambo: The Video Game egy kalap trágya, a fejlesztők ezt olvasva valószínűleg nevettek egy nagyot és szisszentettek még egy sört. Aztán visszaültek a gépeikhez és dolgoztak tovább azon a címen, mellyel véleményük szerint helyreteszik megtépázott becsületüket.
A Teyon ezúttal sem szarozott és olyan ikonikus (meg legalább ennyire nyugdíjas) alakját rángatja elő a filmtörténetnek, mint a színészi képességek sokrétű és feneketlen tárházát felvonultató Steven Seagal, kinek arcjátékát talán még azok a földönkívüliek is megemlegetik majd, kik néhány ezer év múlva idelátogatva rábukkannak a föld alatt egy videotéka romjaira. Rendezhetnénk egyébként egy nyereményjátékot azzal kapcsolatban, hogy vajon milyen címet adott a brigád a játéknak, de úgyis mindenki kitalálná, hogy Seagal: The Video Game.
Az eddig információink szerint a Teyon szakít a rail shooter vonallal és inkább a TPS felé nyit, ráadásul lesz egy halom feleletválasztós párbeszéd, amit minden bizonnyal a L.A. Noire ihletett (és talán a technológia is onnan jön), mert a fejlesztők szerint ezeknél a jeleneteknél hatalmas hangsúlyt fektettek Steven Seagal arcjátékának kidolgozására. Sőt, a játékos számára létfontosságú jelentőséggel bír majd, hogy melyik ellenfelével szemben milyen mimikát alkalmaz, hiszen ennek alapján dől el, hogy az miként reagál, vagyis kitör-e a véres csetepaté, avagy jön a könnyes összeborulás. Mi csak egy dologban reménykedünk, hogy Seagal játékbeli megtestesülését jobban sikerül majd kidolgozni, mint ahogy az Rambo esetében történt, hiszen utóbbi úgy nézett ki, mint Adam Sandler a Ne szórakozz Zohannal című, könnyedén feledhető alkotásban.